Deci ...

Care e ideea cu blogu asta? Am inceput sa "republic" unele posturi de pe blogu meu alea care zic eu ca merita. Le mai retusez, editez ... mai adaug unele pasaje ... ati prins voi ideea ca doar nu sunteti prosti sau femei ...

08 iunie 2008

Nimeni ... nimic

Nimeni nu vrea nimic. Nimeni nu are nimic. Stam toti in prostia proprie plangadu-ne de singuratate ... printre altele. Viata e grele, lumea e naspa, nimeni nu ne'ntelege. Toti cu aceleasi depresii, frustrari, uatevar. Si tot singuri. Tot izolati. Tot fiecare pentru el.
Unii sunt pacaliti de superficialitate ... altii vor sa fie pacaliti.Si reusesc cam tot timpul sa isi ignore adevarul. Ca fiecare e cu adevarul lui. Desi e acelasi pentru toti. 
Ai jdemii de "prieteni", milioane de cunostinte si te intelegi de minune cu toata lumea. Bravo tie. Traieste tu in cacatu asta de minciuna. Poate printre astia ai si unu adevarat. Desi ... probabil ca nu.
Si pana la urma ... daca toti, sau ma rog, destui ... cred la fel ... au acelasi ideei ... mentalitati ... idealuri ... sau nu stiu ... spuneti-i cum vreti ... de ce tot e fiecare pentru el? De ce ne complacem in mizeria proprie resemnati? 
Nu suntem multumiti, da' nici destul de nemultumiti incat sa facem ceva. Viata  e de cacat. Da' parca e un pic mai putin de cacat cand ai cui sa ii spui asta.
Si de ce ne impiedicam in cacaturile mult prea putin importante. 

Aaaaa ... fuck it all ... parca ce mai conteaza ... ma imbat si imi bag pula ... de parca asta o sa rezolve ceva ... si vad ca nici atat nu reusesc pe seara asta. 
Revin ... cel mai probabil.

si ma cac pe blogger care nu vrea sa imi afiseze cum trebuie

postat ... odata ... sa vad cand ... asa: 27.11.2007

Ce cacat ... tot e fiecare pentru el. Oricat ne-am amagi si am vrea sa credem ca nu e asa. Nu exista ce ne dorim. Nici macar nu stim ce ne dorim. Nu ne-am da seama si n-am fi multumiti daca l-am primi oricum. Orbi, incapatanati si limitati. Atat de absorbiti de cautarea noastra sa vedem ca raspunsu e atat de simplu. Si io tot nu stiu care e. 

4 comentarii:

Anonim spunea...

ti'am mai zis ca devii enervant cand ai ATAT de multa dreptate?

darcu spunea...

Eu am numai dreptate si nimic altceva. Nu-mi doresc sa fiu enervant totusi. Adica nu imi doresc nici sa nu fiu enervat. Si daca ar fi sa aleg intre ele probabil ca as alege sa fiu enervant.
Deeeci ... ce mai faci copilu? :P

Anonim spunea...

goood, i missed you >:D< .
pai ce sa fac, nimic neobisnuit, aceasi rutina ordinara de care nu mai scap, m'am apucat sa citesc 3 carti deodata, lucru care serioos imi aduce pace interioara :D . in rest frec duda.
dar tu, big D, what's up?

darcu spunea...

big D :))))))))) ... I like that :D.
Ma ce sa fac. Iaca frec menta, beau, mai iau cate un examen, si citesc 0 carti in paralel lucru care, fara sa fiu ironic :D, imi aduce pace interioara :)). Da e bine ca citesti sa nu ajungi un analfabet ca mine. Vorbesc serios.