Deci ...

Care e ideea cu blogu asta? Am inceput sa "republic" unele posturi de pe blogu meu alea care zic eu ca merita. Le mai retusez, editez ... mai adaug unele pasaje ... ati prins voi ideea ca doar nu sunteti prosti sau femei ...

26 mai 2008

Inca o zi fascinanta din tumultoasa viata a lui darcu ... si faptul ca vorbesc la persoana a treia despre mine chiar nu e ciudat

Iaca ... post ... nu stiu de ce ... da' scriu. Sa vad ce iese. Acu nici macar nu stiu cum se termina propozitia.

So ... how 'bout this weather ei ? Adica am inteles ... o venit iarna ... we get it ... chiar tre sa fie geru asta in fiecare zi. Si acu o fost si ceata. Am si eu odata la 3 luni chef sa ies din casa ... si e kktu asta de vreme. Ideea era sa facem niste poze. Sa isi etaleze si bbogdan scula noua. That plan went down the proverbial drain. ( :-c ... eee ... este ca am dat-o cu stil ) Si mai facea figuri si aparatura. Nu fra ... nu ti-ai luat tapa ... e foarte bun ... totul functioneaza la parametri optimi ... doar ca nu face poze ... da' sa nu fiu cusurgiu. In rest am inghetat de frig (ca de cald ar fi fost cel putin curios sa inghet) am baut niste apa fiarta cu miere (ciudat mi s-a parut ca se chema ceai verde. In fine ... cine sunt eu sa critic creativitatea celor care au pus numele bauturii. ) si ... si cam atat. Aaa ... si am ras oleaca de skateri si de bboys. In ciuda conditiilor meteo neprielnice se pare ca era iesita toata crema. Unii skateri statea pe placa altii mai curajosi se "dadeau" pe o traiectorie circulara pe o raza de maxim 2 m in privirile admirative ale admiratoarelor iar bosii chiar incercau cate un kickflip. Accentul cazand pe incercau. In schimb bboys erau la inaltime. Nu foarte mare da' oricum ... cel putin 30 de cm. Din cate am inteles eu, profan fiind, "statul in maini" e una din cele mai grele miscari iar perfectionarea ei ia ani buni. Eee ... ei nu erau inca la nivelul ala. Da' vreo 2 secunde tot stateau deci e mai mult decat ok.
Serios acu ... macar faceau ceva ... au iesit pe frigu asta din casa sa faca ce le place. RESTECPA.

Ziceam ceva de apa fiarta. Am fost intr-un ... loc ... care, la prima impresie, parea mai elitist. Adica e si la parterul teatrului ... de afara arata ok ... in fine. Am zis sa fiu si eu mai snob. Bhoooy was I wrong. Mai lipsea carpeta cu rapirea din serai. Sa incerc sa fac o imagine. Se pare ca tema era pielea. Piele pe scaune, pe masa (suna ok pana acu dar nu am terminat) si pe ... pereti. Stiti "tablourile" din piele foarte la moda acu o vreme. Astea erau la scara 1:1. De exemplu niste domnisoare, cu care natura a fost foarte generoasa in anumite arii, cantau la violoncel. Muzica de la radio, "plasma" pe Hallmark si chelnerii care la 10 minutea dupa ce am dat comanda imi spun ca nu au ce am vrut adauga la atmosfera unica. Cireasa de pe tort erau insa musterii. Pe care nu ii mai descriu ca deja m-am plictisit.

Da ... foarte interesant, stiu. Ce vreti ... ma plictisesc.

Hmm ... ce-am mai vazut ... o tona de taguri ... pe orice colt folosibil ... in tot orasul. Ceea ce la prima vedere nu pare un lucru rau ... cel mie nu mi s-ar parea. Doar ca aparent deviza in Bacau e cantitatea nu calitatea. Din sutele de taguri nu stiu daca am vazut 5 care sa-mi placa. Daca nu as sti ca 90 % is copchii cu bani din zilele noastre care nu au cam nici o legatura cu fenomenu as fi mai entuziasmat. JREC must die. Decat deloc mai bine asa I suppose. La fel si cu skaterii & co.

La cate posturi am pe subiect s-ar zice ca is un grafar "suparat" sau vreun cunoscator al fenomenului. Far from it ... doar imi plac graffitiurile. Si oamenii care fac ceva in general. Fie ca e graffiti, skate, tuning, muzica ... uatevar. Oamenii pasionati de ceva care fac ceva doar pentru ca le place fara nici o alta rasplata. Din pacate sunt foarte putini de astia. In orice domeniu.

(ne)postat la 25/11/07

alt post bonus nepublicat pana acu ... cat noroc pe voi. Nu e foarte interesant da' un stil de scris pe care nu prea il practic asa ca am zis sa il pun ... Pentru hateri ca sa vada ca pot si de astea :| ... Da' exact ... asta era ... haterii ...

2 comentarii:

Anonim spunea...

JREC si la barlad [-( deci ca sa vezi cum functioneaza sistemu' asta , ar fi tare , intr'o zi , sa dau si eu pe aici de un tag semnat JREC :))

darcu spunea...

Da da ... azi iar am dat o tura ... fachin jrec peste tot. Apropo tre sa iti arat.