Deci ...

Care e ideea cu blogu asta? Am inceput sa "republic" unele posturi de pe blogu meu alea care zic eu ca merita. Le mai retusez, editez ... mai adaug unele pasaje ... ati prins voi ideea ca doar nu sunteti prosti sau femei ...

19 octombrie 2008

Cat cacat pot sa manance/inghita unii

Iar ma iau de popi. Nu ca ma preocupa prea tare subiectu da' ... sunt niste chestii care pur si simplu ma enerveaza de crap. Nu's ateu iar bisericos nici atat. Nu o zic ca ceva de lauda. Oricum e irelevant. N-oi avea eu studii teologice, nu-s un mare cunoscator al bibliei sau al dogmei bisericesti. Da', datorita brumei de common-sense si discernamant (primita de la ghici cine, nu?), stiu sa recunosc o mare bucata de rahat care mi-e data sa o inghit ... si sa spun si bogdaproste dupa aia.
Uite de la ce m-am enervat de data asta.
"Doi preoti-calugari de la Manastirea Dornelor(Suceava) strang fonduri pentru manastire binecuvantand trecatorii."
Din ciclul: Care-i faza cu ...
Care-i faza cu binecuvantarea? Adica cum? Te unge popa cu apa parfumata si gata ... esti ferit de pericole. Un fel de polita de asigurare de la the Big Guy. Nu mai da masina peste tine? Poti sa violezi cate babe vrei si nu te mai prinde politia? Cum functioneaza? Adica daca dai bani la popa esti un bun crestin ... nu dai ai supt-o. Si stai asa ... da' pentru ce le trebuie bani ... sa ajute nevoiasii ... copii orfani ... pentru binele omului de rand? Nu, nu ... astea-s secundare meseriei de popa. Prima si prima data tre sa iti faci castel. Tre sa ai cea mai mare, cea mai aurita, cea mai noua biserica sa moara dusmanii de oftica si tiganii posesori de palate cu turnulete de invidie. In Iasi sunt mai multe biserii decat discoteci, mai multi popi decat doctori. Ceea ce e logic oreacum ca la cate sanse ai sa iesi in viata dupa ce ai de-a face cu sistemu medical romanesc e bine ca sunt popi. Daca tot mori macar sa aiba cin' sa te ingroape. Biiine ... vorba vine sa te ingroape. Daca are chef popa in ziua aia, daca platesti bine, daca nu il irita fata ta prea tare, daca nu tre sa se duca la service cu Passatu ... [multi de daca] ... daca reusesti sa treci de toti acesti daca poate, poate ai o sansa sa te odihnesti intre 4 scanduri (desi sunt 6). Daca poti sa te odihnesti stiind ca rudele tale fac rate sa plateasca popa, vand din casa ca sa dea spaga la cimitir. Exagerez desigur, o sa spuneti ... asa o fi ... oricum m-am plicitisit si nu mai am chef sa imi bat capu cu asa ceva.

20/2/08 aici

Niciun comentariu: