Deci ...

Care e ideea cu blogu asta? Am inceput sa "republic" unele posturi de pe blogu meu alea care zic eu ca merita. Le mai retusez, editez ... mai adaug unele pasaje ... ati prins voi ideea ca doar nu sunteti prosti sau femei ...

19 octombrie 2008

fuck'em ... and their law

hoping everything's not lost


pula mea si flori de varza
stai cu viermele'n gaoaza,
e'ntuneric si ti-e groaza
ca iar nu te prinzi de faza.


foaie verde de mihaza
omu nu e om de baza
crezi ca crede tot ce zice
da el nu vrea sa se complice


stai o luna, stai si doua
stai si patruzeci si noua.
tu pui botu tot mai tare
ea se face ca n-o doare.


mdea ... gata ca ajunge ....
Sunt singurel, bing bang
Printre copaci, bing bang
... ca intotdeauna ... ca toata lumea ...


22/03/08 aici

8 comentarii:

Anonim spunea...

portretul unei relatii perfecte :)) foarte frumos,relatia ideala. ce poti sa-ti doresti mai mult?

darcu spunea...

Chiar asa ... uite ce usor era :D Nu stiu de ce ma plang ...

Anonim spunea...

tu cauti ceva,inteleg asta,si inteleg si ce anume cauti.
si n-o prea gasesti..
ai incercat sa schimbi perspectiva? sa intri mai intai in mintea unei fete,pentru ca mai apoi sa dai atentie faptului ca e bruneta,roscata,satena,etc?
[si nu,nu pretind ca esti superficial :P doar intreb :)]

darcu spunea...

Hehe ... pai daca as avea in ce minte sa intru ... Iar par arogan da' nu prea ai de unde alege ... deloc ... Si ca sa iti raspund, da ... am incercat sa zicem ... ce sa fac daca ma lamuresc repede :|.
Si e o discutie si asta cu "aparentele". Desi pare superficial eu zic ca poti sa spui destule despre un om dupa cum se imbraca cum se ingrijeste ce freza are cacaturi de astea. De fapt cred ca in multe cazuri nici nu mai trebuie sa deschida gura ca stii deja cu cine ai de a face. Sau poate asa sunt eu, sau poate asa mi se pare ca sunt ...
Eu unu pun accent (sau ma rog .. ma uit si la astea), cel putin in prima prima faza, pe chestiile astea si totusi nu ma consider superficial chiar din contra ... Sper ca intelegi ce zic :D.

In orice caz nu poti sa imi spui mie aia cu "frumusetea interioara" ca, sper, nu mai suntem copii :D.

Anonim spunea...

nu,nu cred ca mai suntem copii,desi asta ne-ar simplifica foarte mult vietile.
si nu ma refeream aici la "frumusetea interioara",pentru ca n-o sa fiu ipocrita sa predic pentru iubirea aproapelui,etc.
in esenta,daca o persoana nu te atrage fizic,n-o sa te atraga niciodata mental. cel putin,dupa anumite persoane. pentru ca pentru altele,iubirea vine tocmai din mental. exemplele care imi vin acum in minte sunt toate din camil petrescu,nuj de ce.. ca Vasilescu si doamna T.,sau Gheoghidiu si Ela.
iar o dau in diverse..ideea e ca majoritate nu pun accent pe minte,si pe fizic.
si sa stii ca te inseli foarte tare la faza cu aspectul care spune multe despre o persoana. [asta daca excludem din start categoria pitipoance-cocalari,unde iti dau dreptate].
sa luam o fata,spre exemplu. tu o cunosti azi,si e imbracata in blugi,poata skates si mai stiu eu ce,astfel incat pare genul ala punk-rock,ceva de genu'. vorbesti cu ea,si,evident,iti faci o parere despre respectiva,dand destul de multa importanta si felului in care e imbracata.
si maine isi ia poseta,balerini sau pantofi cu toc,si o bluza eleganta. e aceeasi. dar daca o cunosteai maine,iti faceai o alta parere despre ea.
scriu haotic,stiu :)) da'sper ca ai prins acolo,macar ideea :))

darcu spunea...

Ne-ar simplifica ... la fel daca am fi prosti sau macar drogati tot timpul. Nu cred in "fericirea" copiilor. Si cainele meu il pot considera fericit. Mananca, doarme toata ziua si se distreaza fugarind mingi. Eu am aspiratii un pic mai mari :D.
Clar trebuie sa te atraga fizic ... totusi chestia asta e mult mai diversa si nestereotipica decat s-ar crede ... cel putin in cazul meu.
Imi fac o parere foarte buna :)))) ... in primu caz ...
Bai ... e bun exemplul doar ca nu are baza in realitate. Oamenii nu isi schimba radical stilul de la o zi la alta. Eu as face-o ce-i drept, noroc ca n-am bani. Dar nu, chiar nu cred ca poate fi o schimbare chiar de genul asta ... cel putin nu in acelasi context. Altfel te imbraci la scoala alftfel la "club" altfel cand iesi prin oras bla bla ... Insa se pastreaza o "legatura" intre ele.
Si oricum eu ma refeream doar la prima impresie. Care in general se pastreza si dupa. Dar fara sa vorbesti cu cineva si fara sa stii nimic despre el eu zic ca hainele spun destule.
Doi la mana eu nu pun accent prea mult pe "uniforme" cat pe ... stil ... sa ma rog ... se vede cand cineva stie sa se imbrace sau nu.
Daca tu insa stii pe cineva care intr-o zi are skateuri si na tot looku, si a doua zi se imbraca bine cu un stil mai "normal" vreau si eu sa o cunosc :))

Nu te mai scuza atata ca scriu nu stiu cum si ca aberezi si cacaturi ca incepi sa ma enervezi :D.

Anonim spunea...

cand spuneam ca s-ar simplifica lucrurile daca am fi copii nu ma refeream la faptul ca ei ar fi fericiti,ci ca la ei lucrurile sunt mai simple..ei sunt fericiti cand primesc ciocolata. noi,in schimb,am trecut de nivelul "ciocolata" si cautam lucruri mai greu de obtinut.
fata aia de care vorbeam sunt eu,de foarte multe ori. azi sunt ceva,maine altceva. ti-am mai spus de personalitatea mea duala,asa ca nu mai repet. :D
dar nu ma dadeam neaparat pe mine ca exemplu,pentru ca nu sunt singura care face asta.
insa am folosit un exemplu personal pentru ca vroiam sa vad ce zici.. :))
si eu cu psihologia ,si cu relatia cauza-efect :)
ba hainele inseala.
ia zi,de cate ori n-ai vazut manelisti imbracati normal? sau invers? :))
si ajungem,usor usor,la mult prea repetata sintagma "aparentele inseala" .
dar despre asta intr-o discutie viitoare.. :)

darcu spunea...

Heh ... lucrurile simple nu sunt intotdeauna bune.
Ai o dubla personalitate si o dezvolti pe-a treia. E bun .. si eu. Ce ma intereseaza pe mine e daca intradevar ai skateuri ??? :)))
NU INSEALA ... nici hainele, nici aparentele ... cel putin nu pe mine.
De aia is curios pentru ca ... nu-mi pari frate genu alternativo/urban ... si eu nu gresesc niciodata ...
Succesuri ;)