Deci ...

Care e ideea cu blogu asta? Am inceput sa "republic" unele posturi de pe blogu meu alea care zic eu ca merita. Le mai retusez, editez ... mai adaug unele pasaje ... ati prins voi ideea ca doar nu sunteti prosti sau femei ...

21 ianuarie 2009

post inteligent

Niciodata (ok .. so asa se scrie ... foarte dragut) nu sunt multumit de primu post de pe pagina (ultimu cronologic cum ar veni) ca na ... intrebare si raspuns pentru cand aplici pentru un job: "What's your biggest flaw? - I'm a perfectionst." ... gay > gag > baaaarf. (cooerent ca de obicei - good job eu)
Ma gandeam sa pun si io un post inteligent (pe cat pot) (ai auzit de falsa modestie? nu ? you should give it a try sometimes ... you'd be surprised, works wonders for me). Mdaaa .... funnnyyy ... glumesc, sunt un glumet.
Am inceput sa vad in ceata ... la propriu ... am patit de doua ori azi ... si nu, nu era de la bautura de data asta. Incep sa ma ingrijorez ... cred ca am cancer ... sau macar sida. Ce gluma buna nu ? ... mai ales daca cunosti oameni cu asa ceva ... sunt un glumet.
Ma gandeam mai devreme la dus ... ca totusi nu sunt chiar atat de distrus. Adica sunt oameni mult, muuult mai ratati ca mine in orice "domeniu". Lucru care nici nu va puteti inchipui cat ma bucura :D ... :DDDD. De exemplu: nu simt nevoia sa injur si/sau rad pe/de altii ca sa ma simt eu superior, macar atata incredere in mine am. Nu ma simt mai bine atacand pe altii mai "slabi" ca mine. Ba chiar mi-e mila de genu asta de oameni. Nu ca nu ma iau de oameni ... da' de obicei am nevoie de niste alcool ... si aia chiar o merita :)) . Alt exemplu: nu o sa imi tai venele dupa o femeie, nu o sa plang dupa ea (god ... cel putin pana acu am reusit ... ), nu o sa ii fac videoclipuri (jesus faching christ :|) sau stiu eu ce alte gesturi "romantice" cand e clar ca treaba e gata. Inseamna ca nu ai iubit cu adevarat pana acum!, zise citorul gay. Da, clar, asta era ... gizas ... Aaaa ... sa nu se inteleaga ca sunt nu sunt emo/gay in cazuri de genu ca, ce dreacu ... un sfert de blog m-ar contrazice. Doar ca na ... am totusi oleaca de mandrie care de bine, de rau imi impune unele limite. Care mandrie e de fapt cea care sufera mai tare de obicei. Eu in sinea mea is destul de roboco i.e. devoid human of feelings.  Inca un exemplu ... si s-ar putea sa mananc oleaca de rahat (oau ... eu sa mananc rahat ??? ... nuuu ... nu imi vine sa cred asa ceva) la asta da' asta e: cand imi doresc cu adevarat ceva, il iau ... reusesc, rezolv treaba ... Rar, ce-i drept, imi doresc ceva cu adevarat :D ... stiu ca suna ca o scuza. Insa m-am surprins si pe mine ca pus in fata unor situatii nu am ezitat si mi-am atins obiectivu. Ce le zice baiatu asta Vivaldi ... le stie gagiu, are valoare. De ce ma laud numa cand vine muzica clasica in playlist ... de cate ori m-am laudat cand vine Natasha Bedingfield? Nu ca mi-ar fi rusine cu ce ascult. Revenind: sufletul mi se umple de bucurie cand vad pe altii mai distrusi ca mine. De fapt satisfactia vine cand ei chiar se cred mai buni. Ca altfel sunt doar patetici si cu astia nu am nimic.
O DAA ... mori fraiere ... (imaginati-va-l (2 liniute ... wtf???) pe Mircea Badea cand e el bucuros ca si-o ia unu care se crede smecher si va dati seama despre ce vorbesc :D ) ... te-o parasit femeia ... GET OVER IT ... lasa aparentele de dur ca nu impresioneaza pe nimeni ... esti doar patetic (si nu vreau sa intru in discutii cu sensul cuvantului patetic ... ma refer la varianta americana si gata) si demn de mila (patetic .. demn de mila ... Dar de ce sa nu fim redundanti ?? Ce scrie undeva ca nu am voie sa spun aceeasi treaba de doua ori in moduri diferite ?? Coerenta si logica ?? Ce e alea ???).
Oare mai citeste cineva pana aici ? Cata rabdare sa ai frate ? De fapt 1 persoana citeste sigur
:D ...(neata copilu' ... cum atarna ?) ... deci tot e bine.
Hai nb ca tre sa ma culc ca la 9 ma scol. Nu, nu ma duc la scoala sau cacaturi de astea. Trebuie sa terminam sezonu 1 din serial. Aaaa ... nu v-am spus de serial. Sau v-am spus ? Sincer nu mai stiu. Va spun acu oricum. Deci serial: How I met your mom ... comedie usurica dar foaaarte misto ... nu (prea) are la baza glume cretine, oamenii beau aproape cat noi (yaay), conversatii destul de inteligente dar nu atat cat sa te faca chiar sa iti folosesti creierul. Are de toate ... betii si povesti de dragoste ... perfect pentru niste gay ca noi.
Deci acu chiar nb. Deci NB!
*da stiu ... multi deci, multi na, multi bla bla bla etc samd ... varianta scurta e ca nu imi pasa ... varianta lunga e ca chiar, pe bune, nu imi pasa ...
**pentru aia care nu ma cunoaste: nu va ingrijorati chiar nu sunt atat de incooerent si ilogic (ilogic ... sunt ilogic ... cine plm foloseste exprimari de astea) in realitate ... sunt mai rau :D ... si am oameni care pot sa garanteze asta ... dar am si zilele mele bune ... deci acu chiar nb. Deci NB!

4/21/08 la o ora foarte foarte matinala

God ... deci probabil eram high sau ceva ... heh ... pe cine pacalesc. Eu nu am nevoie de substante. I get high on life. On my own, shitty yet sometimes fresh of at least different, life. At least I hope it's different although I'm pretty sure it's not. God I wish I was crazy ... adica de ala cu acte ... Sunt sigur ca am mai zis asta. God, for one doesn't (sort of) believe in him, I sure do say god a lot. N-am nimic de zis, nu ca as avea vreodata, da' simt nevoia sa scriu ceva. Mi-era dor de sentimentu asta. Hmm am uitat sa ma prezint. Lasa ma ca le zici mai incolo ... lasa-ma pe mine acu. Da bine na ... ok.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mosu' asta e veritabil, blogu' asta te reflecta :)))) of, ghici cine is

darcu spunea...

nu mi-e foarte greu sa ghicesc ca nu imi zice nimeni mosu ... da chiar si asa nu tre sa ghicesc ca stiu cine cand de unde si de cate ori vine la mine ;)
kizzez