Deci ...

Care e ideea cu blogu asta? Am inceput sa "republic" unele posturi de pe blogu meu alea care zic eu ca merita. Le mai retusez, editez ... mai adaug unele pasaje ... ati prins voi ideea ca doar nu sunteti prosti sau femei ...

21 ianuarie 2009

... dary

-Am tendinta sa exagerez.
-Pacat ... de fapt ce pacat. Pacat nimic. Care e problema ? Nu e nici o problema. Poate de aia. Poate nimic. Ce poate ? A gata stiu care e problema. Nu exista. Adica nu ca nu exista. Da' de unde sa iau?
-Nu, chiar nu exista ...
-Lasa asta ... Ce ziceam? Asa. Nu creste in copaci, nu iti iese in fata pe strada, nu te loveste in cap cu un ciocan, nu iti vorbeste despre albine deodata.
-Funny you should mention that ...
-Ha ? Ce ?
-Ai sa vezi tu ... sa zicem ca prezic viitorul trecut ...
-Frate nu faci nici un sens ... Lasa-ma in pula mea as termin. Eram la albine ... De fapt da, se intampla. Adica nu toate ... unele se pot intampla.
-Se intampla, oare? Cui ?
-Buna intrebare Lucian ma bucur ca ai intrebat Nu stiu ... este raspunsul. Dar am eu alta intrebare: De ce ai "roger sanchez - another chance" pe repeat?
-Nu stiu ... este si de data asta raspunsul. De fapt ... pentru ca imi place si pentru atmosfera. Multumit?
-Da. Dar mai am o intrebare. Da' di tzi, tzi, tzi?
-De ce, ce ?
-Exaaact.
-Pai stii raspunsu.
-Aham.
-Deci ?
-Deci ce ?
-Exaaact.
-Revenind la subiect. Deci da ... sa zicem ca iti iese in fata pe strada ... sau nu neaprat pe strada. Problema de fapt nu e ca iese ci ca nu iese. Pentru ca nu iese de fapt. Never. Nici macar lor. Cred ... sper. De fapt ce conteaza daca le iese lor.
-De ce ai vrea sa iese. De ce nu bagi tu mana dupa ea?
-Ha! Pai as baga. Dar unde? Si chiar daca stii unde de ce ai face-o cand stii ca nu o sa iti placa ce gasesti?
-De unde stii fara sa gusti? Poate o sa iti placa.
-Stii. Dupa miros ... culoare. Crede-ma ca stii.
-Stii ceva ... nu te cred. Singuru mod prin care poti sti sigur e sa gusti.
-Nu trebuie sa gusti orice cacat ca sa stii ca are gust de cacat.
-Nu chiar orice cacat. Dar poti sa gasesti o miere foarte buna care insa aparent nu e ... foarte buna. De ce sa nu gusti ? In cel mai rau caz ai parte de o miere naspa ... decat deloc.
-Ce pula mea atatea referinte apicole. Toata discutia asta imi face foame.
-Iti face pe dreacu. Ai mancat ca spartu.
-Da asa e :D. Dar vroiam sa folosesc expresia.
-Tot n-am rezolvat problema.
-Ce problema ?
-Ce prolema ? ... Problema. Singura.
-Nu e frate nici o problema ... cred ca te pacalesti singur. Si oricum ... ce propui ?
-Ce sa propun. Nu eu tre sa propun. Si chiar daca propun ce conteaza ? Tu trebuie sa faci eu nu am nici o putere.
-In fine. Eu nu cred ca e nici o problema de fapt. Adica e, dar e una care nu tine de mine.
-Normal ca crezi asta. Cand tine ceva de tine?
-... of ... si acum ce ?
-... nu stiu ...
-Ma culc.
-Culca-te. Dar noi o sa fim tot aici cand te scoli.
-Da stiu ... cacat ...


23.04.2008

-Si chiar suntem ... in seara asta ati facut cunostinta (in reluare) cu o parte din personalitatile mele. Adica le stiati deja doar ca de obicei nu erau asa evidente si apareau separat.  Sunt mai multe dar ele nu apar pe blog. Nu simt nevoia. Noi da in schimb. Nu stiu de ce ....
-Nu stii o pula ... de distrusi ...
-dea probabil de aia ... da si ailalti is da-i in pula mea ...
-nu stiu ... o fi ... parca totusi sunt vreo 2, 3 din noi care nu is ... se simte careva ... sa ridice mana ...
-cre'ca dorm la ora asta :D
-sigur :D ... ti-am zis ca is distrusi ...
-nu de fapt eu am zis ...
-pai si nu e tot aia
-ba da  ... da hai sa nu confuzam lumea si mai tare ... mai bine ne prezentam
-ce cacat sa prezentam ... nu avem nume sau ceva ... decat costel :))
 -care e un tampit :))
-C: sugeti pula amadoi ca va fut
-uite-l ca e treaz :)) ... costel e tampit tare ... asta va da in cap, va taie ...
-C: va tai
-si va fute dupa ... si rade sadistic in timp ce o face  ...
-C: va fut
- :))) taci in pula mea ... costel abereaza el asa da nu face nimic efectiv... e mai incet el asa
-C: sa-mi bag pula in gura voastra muistilor ca va fut si pe voi cacatilor si raman singur ...
-dea dea ... treci si te culca ...
-revenind la prezentari ... fuck it ... adica .... what's in a name? ... I love quoting Shakespeare ... makes me feel really smart
-I know you do .... you snob son of a bitch
-da-te'n sloboz ... parca tu nu esti ... homalau dreacu
-is da-te dreacu ... si nu ma mai fa homalau in puii mei ...doar finca am gusturi mai bune si rafinate ca tine nu inseamna ca sug pula la baieti ... stai sa vezi ce trafic facem pe fraza asta ...
-stiu, stiu ... da-va dreacu de poponari o ardeti toata ziua pe gugle nu numa in cur ...
-ia mai sugi si tu pula ca io nu mai scriu ... hai nb si da-va'n pula noastra
-ti-am zis ca esti poponar ... da' ai dreptate ... hai sictir golane (generic vorbind)

Niciun comentariu: