Deci ...

Care e ideea cu blogu asta? Am inceput sa "republic" unele posturi de pe blogu meu alea care zic eu ca merita. Le mai retusez, editez ... mai adaug unele pasaje ... ati prins voi ideea ca doar nu sunteti prosti sau femei ...

19 februarie 2009

Guess I am ... ah well ... might as well get the whole damn thing over with.

Cacat. Subliniez: CACAT. Cre'ca mi s-o futut castile. Si nu in sensu ca peste o perioada indeterminabila, cel putin de mine, nu sunt atat de la curent cu perioada de gestatie la casti, o sa ma trezesc cu o/niste pereche/i de casti minuscule si adorabile alb/argintii si probabil negru, decat daca nu cumva castile mele sunt hermafrodite, ceea ce nu ar fi atat de suprinzator pe cat pare initial tinand cont ca sunt fabricate iar nu nascute in prima instanta (ce-i drept exista si posibilitatea, pe cat de improbabila, ca aceste casti si, prin analogie, orice pereche de casti ba chiar orice aparat electronic de pe planeta nu este fabricat per se (HA! triple pompous-pseudo-intelectual-prick black belt aquired) ci breeded (pula cuvant pe romaneste) in ferme imense de casti, intinse pe o intindere cat vezi cu ochii nu o cuprinzi. Ba chiar as ipoteza ca sunt o combinatie organico-electronica, the word cylon (varianta 2003) comes to mind. Why, as a matter of fact, I do follow Battlestar Galactica (the reenvisioned version (I know they call it reimagined. I like reenvisioned better ... it has two es one after the other.)) but at the moment I kinda ran out of episodes. Witch may account for this, rather uncharacteristicaly, lately, pointless, post.), caz in care nu ar fi si cu nergru si nu ar curge curent de specie inferioara, si neagra, (cum ar fi bandbridge ) prin firisoarele lor gingase de rasa pura panasonic (I shutter at the thought), numa bune pentru hamsteri audiofili. De fapt nu chiar audiofili ca astea is cam entry-level da' is hamsteri ce pula mea or mai avea si astia gusturi si urechi fine. De fapt s-ar putea sa sa aiba auzul mai dezvoltat ca noi deci (de data asta chiar are ce cauta :D ... deci bre ... e folosit cum trebe in context ... keep up will I am you?), prin extrapolare (analogie am folosit deja), urechi mai fine. Dapoi daca au ajuns si hamsterii sa faca mofturi in privinta calitatii auditive a aparatelor audioreproductive ce urmeaza, vaci nemultumite de aranjarea non-feng-shui a fanului din ... cum pula mea le zice la alea de tii vaci in ele? ... hmmm ... dreacu ... din alea-de-tii-vaci-in-ele ?
Asadar, concluzionand (as pune si un deci da' cre'ca pleonasmu e complet) ca nu s-o futut cu o alta pereche de casti personificate pentru exemplificare in acest caz de o pereche casti debagatinureche bandbridge (mediagalaxy oem rebranding FTW!) pentru ca nu imi imaginez cum s-ar petrece un act copulativ intre castile mele finute (au doar 80% din marimea normala pentru niste urechi sensibile ca a mele) si perechea monstruoso-gigantica de casti carenulebagininurechi care se mai intampla in camera. Sau poate nu vreau sa imi imaginez. I mean how would that even work ... cum si-ar baga animalul ditamai mufa (sa o numim conventional mufa-tata) de 3.5 in mufa (sa ii zicem mufa-mama pentru consecventionalitate) dragelor mele casti? De fapt nici nu vreau sa stiu. Care am ajuns la concluzia, oarecum stereotipica (stereotipica get it? ca is casti ... stereo ... funeeah sheet I telz ya), ca sunt de gen feminim, in mare parte datorita culorii alb cu argintiu si marimii mai putin mari.
Cum spuneam, eliminand varianta ca castile s-au angajat intr-un act reproductiv neprotejat (nici nu avea cum sa fie altfel fiind reproductiv. Daca era protejat s-ar fi numit nereproductiv nu?) ramanem cu posibilitatea ca afirmatia, si citez, "Cre'ca mi s-o futut castile" trebuie luata cu sens jargonic (dati-mi un cuvant va rog) si deci interpretata ca "Cred ca mi s-au defectat castile." Dintre indiciile care m-au adus la aceasta concluzie enumar: - se observa o distorsionare vizibila a sunetului in casca stanga la frecvente joase ale sunetului la nivele medii ale volumului. Aceste indicii ma lasa cu doua posibilitati posibile: 1. s-o futut membrana (va scutesc 20 de randuri si va spun de pe acum ca ma refer, din nou, la intelesul de "s-au defectat" cand spun "s-o futut") si b. s-o desprins un fir pe acolo si se freaca si 3. cine stie ce pula mea are. Dintre acestea cea mai probabila si cea mai grava ar fi prima.
Acum, pentru unii cel putin, 30 de ron nu pare o suma foarte mare dar va asigur ca o familie din africa ar trai o luna cu banii astia. Si in plus de 30 de lei beau 2 zile. Ok nu beau 2 zile ... cel mult beau 1 zi mai lunga asa de vreo 30-34 de ore.
Acestea fiind spuse, problema lamurita si greutatea de pe suflet ridicata ma duc sa visez niste vise. Sper ... ca parca nu prea mai am in ultimu timp. Am avut impresia azi dimineata ca am avut vreo doua insa am aflat ca, beat fiind boscheti cutrieram, de fapt chiar am sunat/lasat offlineuri diversor persoane pe la 3 si nu erau vise cum credeam initial.
Daca ai citi pana aici fara sa sari vreo 2-3 paragrafe esti mai prost ca mine care am scris toata chestia asta. Glumeam ... nu esti. Sau cel putin nu din motivul asta.
Get the cool!
Get the cool shoeshine!

3 comentarii:

Anonim spunea...

smooth!
'Daca ai citi pana aici fara sa sari vreo 2-3 paragrafe esti mai prost ca mine care am scris toata chestia asta. Glumeam ... nu esti. Sau cel putin nu din motivul asta.'
genial, as putea spune, exact aici m-am oprit dupa ce-am spicuit doua trei paragrafe. e interesant cum poti prevedea comportamentul uman!
nu, pe bune, chiar tare de tot (poate o fi norocul prostului sa citesc exact 3 paragrafe si sa ma opresc direct aici gandidu-ma ca povestea e deja prea haotica sa-mi mai pierd nejustificat timpul - trebuie sa ma justific in fata mea).
No, in concluzie.. mai toti suntem prosti, nu? Daca citim => prosti, daca nu citim => prosti (doar suntem previzibili).
Viata lunga! (stiu ca asta iti doresti cel mai mult).

darcu spunea...

ca suntem prosti toti e usor de demonstrat. nu e si neaparat adevarat dar de cand a oprit asta pe cineva.
eu nu as fi citit asa aberatii la altcineva si m-am gandit ca n-oi fi singuru ...

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!