Deci ...

Care e ideea cu blogu asta? Am inceput sa "republic" unele posturi de pe blogu meu alea care zic eu ca merita. Le mai retusez, editez ... mai adaug unele pasaje ... ati prins voi ideea ca doar nu sunteti prosti sau femei ...

19 iulie 2008

Cacaturi pe care am nevoie sa mi le iau de pe piept :|

Intro
Post ... offline oarecum ... scris in wordpad ... yes I am that desperate. Cum spuneam, cuiva: am chef (care e cel mai important), am si subiecte oarecum. Inspiratie nu prea am da' vine. Nu am net in schimb. Vaaai ... parca toate puterile lumii fac tot posibilul sa mi se impotriveasca. Always me ... always me ... A ... si mi-a sarit si shiftu la Jeg™. Si nu prea am chef sa il pun la loc ca vad ca nu se lasa asa usor. Si cacatu asta imi scrie cu font de 13 ... cacat. Gata ... remediat.

Tema I cap I

Eu nu judec oamenii ... nu stiu de ce ... nu stiu daca e bine sau nu. Eu zic ca e. Din punctu meu de vedere cel putin. La ce ma refer ? Sa zicem ca un cunoscut face ceva pe care eu nu l-as face sau il consider gresit dar care nu ma implica neaparat pe mine direct. In majoritatea cazurilor daca nu e ceva foarte extrem (da stiu) nu imi schimb parerea despre acel cineva sau uatever. Ii spun parerea mea ... ii zic daca consider ca o gresit. Si atat ... treaba lui face ce vrea. Ma repet ... nu stiu daca e bine ... nu zic ca e.
Interludiu I
James Blunt nu e atat de gay. Chiar as zice ca nu e gay deloc. Tot gay canta. Da' na ... Heck ... he's been in war an shit ... he has bikes ... he was on Top Gear => He's not gay. He still sounds gay though ...

****
- I think I'm here by mistake.
- We're all here by mistake one way or another ... if you think about it.
Parafrazare din Wristcutters un film foarte misto. Recomand. Foarte misto. Un fel ce se intampla cu astia de se sinucid > ajung intr-o lume oarecum asemanatoare cu a noastra ... doar ca e mai naspa :). Oamenii nu rad niciodata si chestii ... merge vazut. We now return to our scheduled programing.

Tema I cap II
Nu judec pe nimeni in general. (Inainte sa continui ... am spus-o si ma repet ... cand spun ceva despre mine de obicei nu vorbesc la modul absolut ... nu cred in asa ceva oricum ... so ... nu prea judec) Nu mi-o folosit la ceva propriu-zis. Desi is mult mai putin stresat ca altii :) ... chiar nu imi pasa de tigani, cocalari, politicieni, prosti, rusi sau uatever it is people blame these days ... for their problems. Cum adica nu mi-o folosit ? Adica nu pot sa zic ca apreciat prea multa lume (asta in ipoteza ca asta ar fi ceva de apreciat ... dar am spus deja ca nu sunt sigur ca e). De fapt nu prea a realizat multa lume sa zic ... in primu rand. In fine ... si cei care au apreciat ideea ... conceptul ... sau au spus ca apreciaza ... hmm ... sa zicem ca tot degeaba ca cand a fost cazul concret ("momentul adevarului") tot la fel s-au comportat. And here I go lamenting again ... and I'm just getting started. >


Interludiu II: Psychotic "repressed anger" flashback episode
> ai mean ... fac tot timpu cum cred ca e bine ... corect ... eu is intelegator tot timpu ... si singura data cand nu fac asta ... singura data cand "nu te inteleg" (si pe buna dreptate I might add ... cand e ultima data cand m-ai inteles tu sau macar ai incercat) ... you just throw it in my face don't you ... ironic sa mor io ... cam ipocrit ... cam prea ipcorit ... ironic none the less. Well ... fuck that ... chiar nu-s maica tereza ... nu-s pus pe pamantu asta sa "salvez" pe toata lumea ... oile pierdute and all that shit ... ajutor cu forta chiar nu se poate ... ai sa realizezi pe cont propriu odata si odata ... sincer sper asta. Like I should give a fuck. Ca pana la urma ...

Tema II
... we're all fuck up after all ... I mean ... nobody is normal . There's no such thing anyway. It's just a statistic ai suppose ... a projection of what most people perceive to be normal. Most of the people who believe in normality aren't normal by their own definitions and standards.
So ... we're all fuck up ... one way or another ... let's just cut the crap and embrace it :) . You're fucked up ... so what are you gonna do about it ??? Nimic ... exact ... asta cre'ca e raspunsul cel mai bun ... nic. Ca nu ai de ce te impotrivrsti ... nu e nimic rau in a fi fucked up ... dar daca insisti: You're fucked up ... asa si ... get over it in pula mea ... or do something about it ... just stop whining.
We're all fuck up ... intr-un fel sau altul ... mai subtil sau mai evident ... fiecare are ceva.

Daca ma intrebi pe mine, heck, the more fucked up the better. Yeah ... well ... I have shitty taste in people ... I know ... sindromu maica tereza de care vorbeam mai sus ... dreacu ...

Laitmotiv

Ar trebui sa dorm. (new: You can say that again.)

Incheiere

Mai vroiam sa vb despre ceva ... da ala o sa fie intr-un post separat. Despre adevar and shit parca ... cu toata relativitatea lui ... ceva de genu.

postat odata ... nu stiu cand am inchis fereastra si sincer ma doare in pula ... e 2008 oricum .... de parca i-ar pasa cuiva ...



Epilog vs P.S. : cu durere'n suflet va spun: MA DOARE'N PULA!
I'm forever black-eyed product of a broken home ... if only. Is destul de normal dintr-o familie destul de normala. Da' ce ii mana pe oameni (daca ii poti considera oameni pe astia de 13,14-18,19 ani :D) sa isi faca piercuri, sa se faca muie si altele mai "extreme". Pe astia din familii bune, normale. Nevoia de atentie practic ... Cam tot aia e si la mine. Directionata altfel ... manitestata altfel ... da' pula mea ... n-are rost sa ne mintim ... ala e simplul adevar.
De acolo "fetishu" cu oameni fututi la cap. De cacat ca daca ai tai te lasa sa faci toate tampeniile parca ce rost mai are sa le faci. Da' frustrarea, tensiunea, "energiile negative" tot se aduna. Si se aduna ... si nu erup ... nu izbucnesc ... mocnesc sub suprafata pastrand o aparenta de calm de normalitate. Si cand te astepti mai putin loveste ... subtil, discret, neasteptat dar violent si dispare la fel de repede pe cum a venit. Si tot cacatu asta acumuluat te fute la creier si iti fute viata daca nu reusesti nu numai sa il controlezi ci sa il elimini, sa te impaci cu el. Da' cacat ca asta nu se intampla asa ca ramai un futut, un ratat, un distrus ... pentru nimic ... fara absolut nici un sens, rost sau inteles ... Aberez ... cine e sa inteleaga intelege ... daca e ceva de inteles ... ca nu-s nici io sigur ... cine nu si mai bine ca nu ma intereseaza (numa momentan din pacate) sa "ridic", sa iluminez, sa invat pe nimeni.
Cacat ... cacat ... fucked up shit sa-mi bag pula ... and it's never gonna change ... it's only gonna get worse. Asa ca what's the point of caring. Ma doare in pula de tot ... ma cac ... Sa vina tot ... is curios ... ca ar fi destule lucruri de cacat care nu s-au intamplat inca ... da' mai am timp. Asta-i cel mai de cacat ca nici nu stiu de ce ma plang. Nu am absolut nici un motiv ... in afara de eu.
Poate ma angajez si io si devin un om normal si o sa ma ocup cu problemele cum se ocupa oamenii normali, distragadu-si atentia cu munca ... familie ... bautura ... pula mea ... Si te trezesti la 40 de ani ca viata ta nu inseamna nimic. Asta e ... ma sinucid la 40 de ani ca in American Beauty ... iar zice lumea ca is emo.
Hai ca m-am plictisit ... mai dati-va in pula mea ... S-a fi-ti iubi-ti, mancamiati pula! [sic]

I am a dreamer but when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take. 

- cat de tare poa' sa fie si gayu asta de James Blunt. Deci versu asta e genial ... il pun la un header undeva ... si io care faceam misto de citate ... adica o sa fac cand dreacu oi avea chef de terminat postu ala si sa il pun. Ceva de genu asta tot spun, si cred de o vreme si cand am auzit spus atat de simplu si concis tot amalgamul incalcit (da-i cu pleonasmu neamule) care era in capul meu ... aproape o revelatie. Sa fiu si io la fel de gay ca James Blunt ... cel mai probabil ... diferenta e ca ala mai si fute ceva (in afara de timp, bani, viata) cu abordarea asta.

Niciun comentariu: