Deci ...

Care e ideea cu blogu asta? Am inceput sa "republic" unele posturi de pe blogu meu alea care zic eu ca merita. Le mai retusez, editez ... mai adaug unele pasaje ... ati prins voi ideea ca doar nu sunteti prosti sau femei ...

26 iulie 2008

Mdea ... fucking somn

Somn is a cruel mistress.
Nu stii ce ai pana nu il pierzi
... sau eventual sare.
Aschia, departe de somn, nu sare.
Are balta peste.
Somnul e un fel de peste.
Da' acuma nu mai este.
Si, deci, nu ma mai rapeste.
The early bird prinde somnu de dimineata.
Cine nu are somn sa isi cumpere.
Somnul e bratara de aur.
Munca'nvata, munca te'nalta.
Adeline, adelinaaaa.

De dromi as mai dromi,
Da' mi-e frica ca n-oi fi:
In a club with you,
In nighteen seventy three.
(Tong * Spoon Mix)

Poate castiga Adelix.
Da ar trebui sa fie Niko.
Macar acu de a starnit-o
(Da stiu ca nu acordeaza ...
Da' macar asa rimeaza.
Stiu ca pare cam ciudat
Da am mai modificat
Asa ca acu acordeaza
Si in plus mai si rimeaza)
Si pe nebuna Claoo (:P)
Sa rimez cu oo ??
Sau cu ascultau.
Care rimeaza si cu mancau.
LE: care e de fapt Claoos
asa ca am adaugat acest adaos.
da stiu ca e pelonasm,
tu ai auzit de sarcasm?

Niste oo as manca,
Da mi-i teama c-o'nsera.

Cand soarele rasare am ochii injectati ...
Betivanii's toti ratati.
Ar trebui sa ii tratati ...
Sau macar sa-i reparati,
Injectati ...
Ceee cacati.

"I have seen the future brother,
It is murder."
Le mai zice si batranii
Nu numa la noi romanii.
"Destroy another fetus now
We don't like children anyhow."
How cool is that ...
I actually listen to what,
The baked desert,
In all her wisdom, said.
How lame is that :(
Of cacat ...
Iar mi-a cazut insigna,
Daca n-as fi tru m-as indigna.
Da e bine si asa,
Nu ma voi mai resemna
O lipesc in pula mea!!!
Nu la propriu acuma na.
De ce e viata atat de rea :(
Bicea ...
(^think ingris)
De te prind ce ti-as facea.
(acu tre sa rimez cu gris)

Cine mananca,'n pula mea,
Ce pula mea, asa ceva.
Tre sa iasa metrica,
Chiar daca e in plus partea.

Acu pe bune m-as culca
Da ni-i teama c-o'nsera.
Da, stau prost cu logica
Degeaba n-o cauta.
Pot sa tot rimez cu a,
Pana ma apuca iara noaptea,
Da mi-e frica c-o pleca.
Nu stiu cine 'n pula mea,
Ti-am mai spus cu logica.
Daca-s sti cum as putea,
Sa a nu mai mai rima.
Ma gandesc eu la ceva,
Ca-s desptept ce pula mea,
Sa mor, ce tot vorbesc asa??
Ca nu m-o nvatat mama.
Cum spuneam io m-as culca
Da' imi vine a rima.

Ce sa fac daca am flow,
Ca vin din ghetou,
Si fac show
Yo yo yooo !!!
Foaie verde, bling de raper
M-o facut muma hiphaper.
Si cu shoezii mei de scheitari - sk8
Ii oftic acu pe heitari. - h8
Sa moara mama lu Piele
Daca mai suport manele.
Da oricat as incerca,
Tot un Guta as asculta.
Sa moara ciupac de nu,
Adi imi unge sufletu.
Da zice si 50 cent,
Are baiatu un talent !!!
Ca nu are concurent,
Sa-i moara dusmanii lent.
Fara numar, fara numar!!!
Da albumu tot nu'l cumpar.

Hai ca gata am terminat
Ies oleaca la fumat
Si apoi eu v-am lasat
Ca m-apuc iar de prestat
Despre culcat ...

*da stiu ca eu nu fumez,
da tre sa socializez ;)
 
pe 20 antaia

Niciun comentariu: