Deci ...

Care e ideea cu blogu asta? Am inceput sa "republic" unele posturi de pe blogu meu alea care zic eu ca merita. Le mai retusez, editez ... mai adaug unele pasaje ... ati prins voi ideea ca doar nu sunteti prosti sau femei ...

28 aprilie 2008

Gata ...

... m-am saturat ... imi bag pula. Momentan. Nu stiu cat ma tine. Da' acu e chiar bine. Sa iti bagi pula in tot. Sa nu iti pese de nic. E genial.
Cum spuneam m-am saturat. Pentru ce sa ma stresez eu mai mult pentru altii decat ei insisi. Lasa frate. Sa ma mai stresez si pentru mine. Problema e ca ajungem iar la faza cu "what the fuck do I want?". Bine ... intr-un fel stiu. Si am si pus pe un post nepublicat inca (hehe ... ala bonus adica :D). In fine.
Cum spuneam. Tre sa ma apuc sa vad exact ce vreau. Ce e mai bine pentru mine. De fapt primu lucru de pe lista il stiu deja. Si e si cel mai important. Partea mai grea e cu pusul in practica. Problema cu pusul in practica e ca, in caz ca mai aveati dubii, nu sunt un om normal. Si nu vreau lucrurile pe care le vor oamenii normali. Hai sa incetez sa fiu vag. Ma refer la femei ... fete ... in fine. So ... tre sa imi gasesc o fata. Da' o fata pe gustu meu. Aici e partea mai complicata. Ma rog ... sa zicem ca , momentan, sunt dispus sa fac mai multe concesii. So ... note to self ... get a fucking girl (nu "a fucking girl" in sensu "o fata care se fute" :) ... adica si asta EVIDENT ... da' nu asta ma intereseaza in primul rand ... iar divaghez). Soon. Dupa aia ? ... dupa aia mai vedem.
Hmm ... poate pentru unii pare ca sunt disperat. Nu e vorba de asta. Pur si simplu ca chestie.
Adica ... nu imi place sa fiu singur ... e boring.

postat la 22 octombrie 07

Partea misto e ca in momentu cand am scris chiar nu imi pasa de absolut nimic. Si eu un sentiment foarte misto. Partea naspa ... partea naspa e ca nu tine.
Cat despre partea a doua ... hehe ...

Niciun comentariu: