Deci ...

Care e ideea cu blogu asta? Am inceput sa "republic" unele posturi de pe blogu meu alea care zic eu ca merita. Le mai retusez, editez ... mai adaug unele pasaje ... ati prins voi ideea ca doar nu sunteti prosti sau femei ...

27 aprilie 2008

What the fuck do I want ? (endless)

Dreacu stie (poate), darcu nu. Da' oare stie cineva ce vrea? Si daca as sti ar fi mai bine, as fi mai fericit? Deci ... nu stiu ce vreau. Pai si acum ce? Ce fac? Ma chinui sa caut un raspuns la ceva ce, cel mai probabil, nu are raspuns? Logica ar spune ca nu. Da' de cand are logica vreo importanta pentru mine. Bun ... sa zicem ca aflu ce vreau (contrazicand ce am scris mai la inceput ... v-am mai spus eu cu logica asta). Pai si daca ce vreau eu, ce cred ca vreau, nu pot sa am. Zic eu de obicei ca daca iti doresti ceva destul de mult atunci o sa il realizezi. But there is a catch. Trebuie sa faci compromisuri. Cu cat castigi mai mult intr-o parte cu atat pierzi in alta, sau altele. Dar daca totusi nu tot ce vrei e realizabil ... oricat de mult ti-ai dori. Sau, si mai probabil, daca nu esti dispus sa platesti pretul. Atunci ce faci ?
Ce e de preferat, sa nu stii ce vrei si sa te chinui sa afli sau sa stii ce vrei si sa realizezi ca nu e posibil?
...

postat la: 20 octombrie 07

Niciun comentariu: