Deci ...

Care e ideea cu blogu asta? Am inceput sa "republic" unele posturi de pe blogu meu alea care zic eu ca merita. Le mai retusez, editez ... mai adaug unele pasaje ... ati prins voi ideea ca doar nu sunteti prosti sau femei ...

27 aprilie 2008

Raspunsuri ???

Ghiciti care specie sunt eu ??
Asta e simplu de vazut. De fapt problema, si ideea care ar trebui sa reiasa din postu ala, e alta. De ce aleg totusi sa raman prost? Pentru ca sunt perseverent? Pentru ca sunt incapatanat? Pentru ca asa vreau? Pentru ca fara speranta ce dreacu mai avem? Pentru ca ceea ce altii vad ca slabiciune eu vad ca calitate? Pentru ca, desi cunosc regulile jocului, nu vreau sa le respect?
Da ... toate de mai sus. Pentru ca inca mai cred. Inca ...
Nu exista scapare doar ca speranta moare ultima

De ce dreacu ma stresez cand nu ar trebui?
Asta e esenta postului ala. So ... de ce? Rational si logic ar fi sa nu ma stresez. Buna gluma ... asta cu ratiunea si logica. Asadar ... de ce? Cam degeba ce-i drept. Ca daca ma oftic acum fara motiv atunci ce o sa fac cand chiar o sa am motiv. Doamne ajuta :). Si totusi ... daca e sa fiu sincer ar fi si motive. Doar ca sunt proaste. Si nu ma refer la motive asa zis proaste dar in care sa cred. Proaste proaste. Nu ar trebui sa fie asa. Tre sa mai lucrez la asta. Garantez ca aici chiar nu intelege nimeni. Las ca inteleg eu.

Ce vreau deci?
Hmm ... pai stiu si nu stiu. Stiu ce vreau (ce cred ca vreau) la modul general, simplificat si idealist. Si e destul de simplu. Vreau pe o ea pe care sa o tin in brate si ea sa ma tina in brate eu si eu sa o iubesc si ea sa ma iubeasca. Punct. Da' stiu foarte original. Si realizabil. Si infantil. Si stupid. I don't give a fuck.
Aaa si sa fiu mai bun. La modul cel mai cuprinzator cu putinta. Sa fiu mai bun in orice. Bine ar fi sa si fac ceva in privinta asta.
La modul actual si practic insa ... nu stiu ce vreau ... cred ca vreau ceva ... da' de fapt ce vreau e o iluzie, o forma idealizata a ceva ce nu exista, nu a existat si (cel mai probabil ... v-am spus-o pe aia cu speranta moare ultima :P) nu o sa existe.
So what's the point?

Asta e un post bonus :D, de fidelizare, care desi e scris in 20 octombrie nu o fost publicat pana acu.

Niciun comentariu: