Deci ...

Care e ideea cu blogu asta? Am inceput sa "republic" unele posturi de pe blogu meu alea care zic eu ca merita. Le mai retusez, editez ... mai adaug unele pasaje ... ati prins voi ideea ca doar nu sunteti prosti sau femei ...

28 aprilie 2008

25.10.2007

Draga jurnal,
Azi a fost super. Viata e asa frumoasa. Pasarelele ciripesc, curcubeele ... curcubesc sau uatever the fuck it is they do. Florile rad la soare ... stiti voi ... the whole 9 yards. In fine. Atat de frumoasa cat poa' sa fie. Fara sa treci pe pastele*. Pastelatii dreacu.
Living on the edge cum zicea bbogdan. Mda ... living on the edge. Cum mai spuneam, asa fac eu. Nu ma multumesc cu chestii obisnuite. Ori sunt super sus ori in depresiune. Vad ca acu is amandoua in acelasi timp. There's a new one. E ca un drog deja la mine. Si ca orice drog cred ca o sa inceapa sa ma afecteze. Din ce in ce mai mult. Si ca orice drog deja imi trebuie o doza din ce in ce mai mare.

De ce dreacu nu is un om normal. Cu trairi normale. Cu stari normale. Care nu se implica. Care nu se streseaza prea mult. Care nici nu se bucura prea mult ce-i drept.

Si de ce dreacu imi trebuie exact opusul meu. Laik ... ffs. E un test sau ce. CE VRETI DE LA MINE ??? Deja sunt paranoic ... da' am mai spus si asta. Ma rog ... opusul. Chestia e asa de relativa. Oamenii sunt atat de rar ceea ce par. Fie ca o fac intentionat sau nu.

Sau poate chiar sunt. Poate lucrurile sunt atat de simple pe cat par, oamenii atat de banali ghidati de lucruri atat de previzibile. Poate imi place mie sa complic lucrurile. Sa imi imaginez tot felu de prostii, sa extrapolez un detaliu pana cand fondul, baza nu mai exista si ramane doar paranoia in forma pura.
Cre'ca e o combinatie de fapt. Un graunte de adevar care, hranit de psihoza mea, creste pana cand nu mai poate fi invins doar cu ratiune si logica. Care si asa sunt in short supply la mine. Asa ca tre sa asptept pana "moare" de la sine sau, cel mai probabil, pana cand e inlocuit de alt gand obsesiv.

God !!!! Iar incep sa aberez. PULL YOURSELF TOGETHER MAN !!!!!!

Ce vreau sa spun ca ceea ce pare opusul de fapt poate chiar sa nu fie. Hai ca iar nu fac nici un sens (da stiu ca tradusa expresia nu face prea mult sens). Scuzati-mi romgleza. De fapt ... sa nu mi-o scuzati. Doi oameni [...]

*pastele = pastile fra ... ecstasy ... stiti voi... ce naiba ... use za neuron ca de aia e acolo ...

LE: apropo ... chiar ma simt bine ... weird I no ... eu m-am lasat de incercat sa ma inteleg a long time ago ...

postat la ... you guessed it: 25.10.2007

Ce vreau sa spun ca ceea ce pare opusul de fapt poate chiar sa nu fie. Hai ca iar nu fac nici un sens (da stiu ca tradusa expresia nu face prea mult sens). Scuzati-mi romgleza. De fapt ... sa nu mi-o scuzati. Doi oameni pot parea foarte diferiti la prima vedere, la suprafata. Daca ajung sa se cunoasca un pic insa realizeaza ca au mult mai multe in comun decat s-ar zice si ca de fapt sunt foarte asemanatori. Eeee ... cum viata are un simt al umorului si al ironiei foarte negru ... dupa ce mai sapi oleaca, sapaturi care dureaza ceva, afli ca pana la urma, sunteti destul de diferiti, din motive diferite decat cele superficiale de la inceput, dar diferiti oricun si ca mai bine aveati incredere in prima impresie. Trist. Daaaar ... si mai de cacat e ca daca mai sapi in continuare ... hehe ... dar stai ca nu mai apuci sa sapi prea mult ca deja treaba e gata. Din nou trist ...
Poate ca, sapand destul de adanc, desprinzand destule straturi de "machiaj" am putea afla ca suntem toti incredibil de asemanatori. Poate ... pacat ca nu o sa avem rabdarea sa sapam niciodata destul de adanc ...

Niciun comentariu: