Deci ...

Care e ideea cu blogu asta? Am inceput sa "republic" unele posturi de pe blogu meu alea care zic eu ca merita. Le mai retusez, editez ... mai adaug unele pasaje ... ati prins voi ideea ca doar nu sunteti prosti sau femei ...

14 mai 2008

Alone in the dark N

unde N -> ∞

Mi-a venit chefu de un post depresiv. Nu stiu exact de ce. Nu ca ar conta.
Tzapu a binevoit, ca un adevarat prieten (lucru care contrazice aparent restul postului ... doar aparent), sa ma ajute cu atmosfera. Mi-a recomandat Placebo. Foarte bun. Chiar simteam nevoia. The original EMO cum zice si el. In fine. Destul cu introducerea.


Na ... nu sunt chiar in intuneric. E becu aprins. Si , in sensul strict al cuvantului, nu sunt nici singur. You're missing the point.

(Intre timp au trecut cateva zile ... si s-au intamplat ... intamplari. Sa continuam.)

(ne)postat pe 3 a unspea tot 2 mii sapte

Intre timp au trecut cateva luni chiar. Ce seara :D. N-au mai fost de ceva vreme. Detalii neinteresante aici si aici. Asta e inca un post "bonus" nepublicat pana acu. Ca parca ce pula mea era de publicat. In fine. In seara aia ne-am luat niste sticle de vin si rezultatele se vad in posturile precizate. Pe asta nu l-am mai terminat. Da' ideea o ramas valabila. Sa incerc sa mai scriu ceva acu.
Deci ... singur. Pai singur. Normal ca singur. Nu stiu daca e cineva care nu e singur ... when it all comes down. Da' vorbeam de mine. Singur. Sunt singur si am fost singur de intotdeauna. Nu ma atasez de oameni, de locuri (nici nu se vede). Nu fac nici un efort sa "pastrez legatura" nu te intreb "ce mai faci?" pentru ca, sincer, nu imi pasa. E de bine, e de rau? Asa is io.
Ha ... era un vers misto de la flogging molly. Stai sa il caut. Zice cam asa:
But after a while, when my mouth's not so dry
I'll dance up a storm, sure life's looking fine.
But as darkness falls, I return to my bed
Don't ask me more questions, don't fuck with my head.

That pretty much covers it. I'm not depressed, I'm not sad or anything I'm actually quite a cheerful person but at the end of it all it's still just me ... with my mind ... with the same fucking questions. E si normal un fel. Raspunsurile o sa vina tot timpu numa de la noi. Fiecare e pentru el. As vrea sa fiu contrazis. Sincer. Da' nu cred ca o sa fiu.

Le zice si jupanu Blunt cat o fi el de ghei (nu, nu e ghei am lamurit asta ... e sofer de tanc o fost in razboi o omorat oameni probabil ... cacat nu e ghei ... pacat ca arata si canta ghei):
How I wish I could surrender my soul;
Shed the clothes that become my skin;
See the liar that burns within my needing.
How I wish I'd chosen darkness from cold.
How I wish I had screamed out loud,
Instead I've found no meaning.

Heh ... un post clasic neinteligibil. Ce-mi place despre mine.

Niciun comentariu: